Известие

Collapse
No announcement yet.

Работен цилиндър боксер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Работен цилиндър боксер

    Колеги нещо почна да ми тече спирачната течност, ненамерих откаде е и след 2 дена сутринта ми потъна съедините и открих откаде е . малко забутана тоя цилиндър, въпросат ми е със зегерка ли се държи от към вилката на съединителя, че ненамерих болтчета да има които да я държат, а не ми се вярва да е излята в кутията или да се вади напред(демек да се свалят скоростите )

  • #2
    Да, зегер е. Мястото е зле със достъпът. Аз свалих всмукателният колектор, въпреки че бях убеден че ще го сменя без тая интервенция. По някое време са ползвали зегер подобен на тия, на жилата на скоростите, нещо като г образна планка. Хващаш с клещите и издърпваш нагоре....
    При мен обаче си беше обикновена зегерка, та не се получи фокусът.
    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

    Comment


    • #3
      мерси. днес трънах да го правя и изведнъж като се разпра небето ,,,,,,,,,

      Comment


      • #4
        Въъъъ! Под открито небе, посред зима! Не ти липсва смелост!
        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

        Comment


        • #5
          Работния цилиндър се вади лесно. Аз не свалям нищо. само ако е 16V свалям колектора. Ползват се Г-образни зегер клещи и един гаечен ключ 17, нищо друго.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #6
            Предполагам е въпрос на сръчност. Аз свалям колектора за 5мин. макс. Първо търсих отворите в зегерката 10мин, безуспешно, след това свалих колектора и я извадих за 2мин. Инак наистина бях убеден че ще се размина без сваляне на колектора. Не ми достигна или сръчност, или самоувереност. Е, аз от 25г не се занимавам професионално с тая дейност, все пак.
            Може би тук е мястото да попитам - някъде продават ли гарнитурките м/у колектора и конзолите с инжекторите? Режа си ги, ама .......
            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
              Предполагам е въпрос на сръчност. Аз свалям колектора за 5мин. макс. Първо търсих отворите в зегерката 10мин, безуспешно, след това свалих колектора и я извадих за 2мин. Инак наистина бях убеден че ще се размина без сваляне на колектора. Не ми достигна или сръчност, или самоувереност. Е, аз от 25г не се занимавам професионално с тая дейност, все пак.
              Може би тук е мястото да попитам - някъде продават ли гарнитурките м/у колектора и конзолите с инжекторите? Режа си ги, ама .......
              Да, продават се. Дори в Евро 07 мисля, че ги има.
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #8
                И в Евро и в Косер ми предлагат тия м/у конзолките и главата. Изглежда се изразявам неправилно, знам ли...
                Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                  И в Евро и в Косер ми предлагат тия м/у конзолките и главата. Изглежда се изразявам неправилно, знам ли...
                  Знам за кои се изразяваш. За зелените гарнитури. Другите са от тъмно сив клингирит. Точно зелените съм ги взимал от Еврото. Но там се объркват и дават другите.
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • #10
                    Точно така, зеленичките. Е, щом все пак ги има, значи трябва да съм по настоятелен. Май им ги и рисувах даже, ама....
                    Мерси, ще се докопам, по един или друг начин.
                    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                    Comment


                    • #11
                      ако ти трябва клингирит свиркай .... имам в работата и ше ти резна

                      Comment

                      Working...
                      X